Jäsenyys ja jäsenedut

MLL:n Laihian yhdistyksen jäsenenä voit saada etuja paikallisissa yrityksissä! Taas yksi syy lisää liittyä jäseneksi!

Jäsenmaksu on 28€ vuosi, ja sillä saat:

• Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa
  • Alennuksia yhdistyksemme järjestämistä kerhoista ja tapahtumista
  • Edullisemmat tarjoilut perhekahviloissa
  • Erilaisia jäsenetuja paikallisista yrityksistä. Lisätietoa alempana tällä sivulla.

Lue lisää jäsenyydestä, liittymisestä tai valtakunnallisista jäseneduista valtakunnallisilta Mannerhemin lastensuojeluliiton sivuilta.

Paikalliset jäsenedut

Seuraavat paikalliset yritykset tarjoavat jäsenillemme jäsenetuja vuonna 2022-2023. Edut ovat hyödynnettävissä voimassa olevaa aikuisjäsenen jäsenkorttia näyttämällä, ellei toisin mainita. Jäsenkortin löydät Oma MLL -portaalista.

Keskustelemme jatkuvasti myös muista uusista jäseneduista. Otathan yhteyttä, jos haluat tukea toimintaamme tarjoamalla jäsenetuja jäsenillemme.

Hammassydän

• Jauhepuhdistus 10€:lla 60 min hammaskiven poiston yhteydessä (yhteensä 109 € tai yksityishammaslääkärin lähetteellä 91 €).
  • Verkkosivut hammassydan.fi
  • Facebook: HammasSydän
  • Instagram: hammassydan
  • Kauppatie 1A 3, 66400 Laihia / 050 415 6096

Kirppari 48

Jäsenetuna pöytävuokra 15€ /vk (normaalisti 19€/vk).

Kotopuoti

Ostosten loppusummasta jäsenetuna -10%.

Kyrönmaa-Lehti

Onnitteluilmoitukset lapselle hintaan 25€ (sis. alv:n); kokona 1-palsta (leveys 4 cm ja korkeus n. 5 cm).

Liikunta & Hyvinvointi ILO

Hieronnat jäsenhintaan:

Maanrakennus ja koneurakointi Mullo

Hiekkalaatikkohiekasta 5€ alennus noudettaessa peräkärryllä. Hinnat 30-40€ riippuen onko 1 tai 2 akselinen kärry.

Kotipizza & Rolls Laihia

Kaikista Rolls-tuotteista -10%

Purppura Puu Hius ja hyvinvointi

Jäsenetuna tiibetiläinen äänimaljahoito kahdelle hintaan 40€.

Susan kirppis

Jäsenetuna -10% pöytävuokrasta.

Suutarintyöt Teijo Ranne

Jäsenetuna luistimien teroitus 7 euroa/pari